SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.

Innebandy P12/13

Vi tränar tisdagar och torsdagar 17.00-18.00 i Täftehallen. 

Kom ihåg att ta med klubba och innebandyglasögon till varje träning. 
 

 

Hallansvar v. 45

Fredag: Emil
Lördag:Vilfred
Söndag: Linus

 

Hallansvar v.11
Fredag: Tim
Lördag: Ludvig T
Söndag: Oliver L

 

Information om hallansvar: Beskrivning / instruktion för hallansvar.

 

Hemmamatch

Sekretariat

Sekretariat

Fika/Matchvärd

Fika/Matchvärd

22/10 Emil

Jack

Linus Loui
13/11 Ludwig M Ludvig T Oliver L Oliver VJ
26/11 Oskar S Pontus Tim Valter E
17/12 Valton Vilfred Vilhelm Arvid
14/1 Arvid Linus Emil  Ludwig M
11/2 Loui Oliver L Ludvig T Oskar S
25/2 Oliver VJ Tim Pontus Valton
25/3 Valter E Vilhelm Jack  Vilfred
Uppdaterad ansvarsfördelning
2022-01-18 21:17

Fördelningen av uppgifter är uppdaterad, se det fetstilade i listan på lagets förstasida.

 

 

 

Information - matchvärd
2022-01-15 17:39

De som haft fikaansvariga får istället vara matchvärd respektive reserv för matchvärd/sek. Se ändring av schema. 

 

Vi får endast ha 20 stycken i publik och för att detta ska kunna organiseras så måste varje lag utse en matchvärd. Matchvärd möter upp motståndarlag och publik i entrén, och visar motståndarlaget vilket omklädningsrum laget ska använda samt ansvarar för att släppa in max 20 personer i publik. 10 stycken från motståndarlaget och 10 st från hemmalaget. Matchvärd bör vara på plats minst 45 min innan matchstart då samlingstid för lagen kan variera. 

 

För att matchvärd enklare ska kunna hålla koll på antalet i publik skauppmärkta innebandybollar delas ut till publik när de kommer till hallen. Dessa uppmärkta bollar hänger i domarrummet. Det finns 20 stycken bollar. 

 

Matchvärd delar ut en boll till varje person (boll med svart snöre till motståndarna och boll med rött snöre till hemmalaget).Hemmalaget får ta fler bollar om inte gästande lag kommer med 10 stycken i publik. Är bollarna slut får man tyvärr inte komma in och se matchen. Informera att bollen ska lämnas tillbaka till matchvärd efter det att matchen är slut, eller när man lämnar hallen. På detta sätt har vi koll på hur många som kommit av publiken. 

 

Om det är match i direkt anslutning till redan pågående match får publik för nästa match vänta utanför hallen tills det finns “lediga” bollar. Matchvärd för den efterkommande matchen ansvarar för detta. 

 

Matchvärd ska ha uppsikt över entrén under hela matchen för att förhindra att det blir fler än 20 personer i publik.

 

Information om ansvarsfördelning 2021-22
2021-11-08 18:08

Hej!

 

Här kommer denna säsongs ansvarsfördelning och information om uppgifterna. Skulle det vara så att man av någon anledning inte kan, har man eget ansvar att byta mellan varandra.

 

Fikaförsäljning/matchvärd och sekretariat

 

Under våra hemmamatcher behövs två föräldrar i sekretariatet och två som ansvarar för fikaförsäljningen. I uppdraget att sälja fika ingår även att vara matchvärd.

 

Hemmamatch

Sekretariat

Sekretariat

Fika

Fika

13/11

Emil

Oskar S

Ludwig M

Axel

11/12

Tim

Ludvig T

Jack

Pontus

16/1

Ludwig M

Valton

Loui

Simon

13/2

Oliver L

Henning

Ludvig T

Vilfred

19/2

Loui

Thor

Oskar S

Oskar O

19/3

Simon

Vilfred

Valton

Vilmer

 

Sekretariat:

  • Sköta matchklockan - matchtiden är 2 x 20 minuter
  • Rullande tid innebär att matchklockan endast stoppas vid mål, utvisning eller på domarens signal. Klockan ska inte stoppas vid inslag, frislag, byten m.m.
  • Inga resultat på matchtavlan
  • Notera i matchprotokollet slutresultat och ev. vem som gjort mål.
  • Se till att tränare i hemma/bortalag samt domare skriver på matchprotokoll.

 

Fika/matchvärd:

  • Vi säljer kaffe, saft och kaka.
  • De ansvariga bakar eller köper fika motsvarande en lånpannekaka vardera och tar med mjölk.
  • Brygger kaffe och fyller termosar. En kaffebryggare och 3-4 termosar finns i köket.
  • Fikaförsäljningen dukas fram i köket (på övervåningen) innan matchen.
  • Endast swishbetalning.
  • I fikabacken ska det alltid finnas kaffe, kaffefilter, tillbringare, servetter, muggar för kaffe, plastglas till saft, soppåse, saft, prislista och skylt med Swish-nummer.
  • De som sålt fika ansvarar för att fylla på fikabacken så att ovanstående finns. Om man behöver fylla på med något till backen kompletterar man med det och sparar kvittot. Kvittot lämnas till Charlotta Svanberg för ersättning.
  • De som sålt fika ansvarar även för att lämna fikabacken vidare, i god tid, till nästa grupp på listan.
  • Hälsar bortalaget välkomna
  • Ser till att allt fungerar runt planen

 

Hallansvar

Laget har också hallansvar vecka 49 och 15.

 

Information om vad det innebär att vara hallansvarig finns här:  Beskrivning / instruktion för hallansvar.

 

Hallansvar v. 49

 

Fredag

Emil 

Lördag

Henning 

Söndag

Ludwig M

 

 

Hallansvar v. 15

Fredag

Oskar O

Lördag

Jack 

Söndag

Vilmer 

 

 

 

// Föräldragruppen 

 

Spelade matcher
Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från sektionen
Det finns inga nyheter..
Nyheter från föreningen
 
Bronssponsorer